Інформаційно-консультаційний центр та Call-центр: завжди на зв’язку

 

Інформаційно-консультаційний центр

У м. Запоріжжя ІКЦ розташований за адресою вул. Горького, 73

 

ПАТ «Запоріжжяобленерго» приділяє особливу увагу удосконаленню взаємовідносин зі споживачами електричної енергії та підвищенню їх поінформованості з питань енергозабезпечення.

 

З метою впровадження стандартів якості надання послуг з постачання електричної енергії був створений Інформаційно-консультаційний центр.

 

Кожен з абонентів має можливість звернутися до спеціалістів центру і отримати кваліфіковану консультацію, роз’яснення чи інформацію з питань енергозабезпечення.

 

В Інформаційно-консультаційному центрі проводяться консультації споживачів з питань:

  • Правил користування електричною енергією;
  • Правил користування електричною енергією для населення;
  • Приєднання електроустановок до електричних мереж;
  • Тарифів на електроенергію;
  • Укладання договорів;
  • По інших питаннях щодо електропостачання.

 

В м. Запоріжжя пункт прийому Інформаційно-консультаційного центру розташований за адресою:

вул. Поштова, 73,

тел. 225-37-96, 225-37-97, 225-37-98, 225-37-99,

e-mail: IKC@zoe.com.ua

Увага! Звернення споживачів, які надходять на електронну адресу ІКЦ ПАТ «Запоріжжяобленерго» з електронних адресів технічних ресурсів, шо підпадають під санкції згідно Указу Президента № 133/2017 від 15.05.2017 (mail.ru, yandex.ru, rambler.ru тощо), не зможуть отримати відповіді у зв’язку з блокуванням даних технічних ресурсів.

 

 Увага! Письмові звернення приймаються за адресою:

69035, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14.

 

Графік роботи Інформаційно-консультаційного центру:

понеділок — четвер — 8-00 — 17-00; п’ятниця — 8-00 — 15-45; перерва — 12-00 — 12-45.

 

З метою налагодження постійного зв’язку зі споживачами електроенергії, в Інформаційно-консультаційному центрі в цілодобовому режимі також працює телефонна лінія, зателефонувавши до якої кожен споживач може залишити своє звернення:

 

(061) 225-37-87.

 

Всі звернення обробляються фахівцями ІКЦ.

 

Прийомний пункт Інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Запоріжжяобленерго» діє також в м. Бердянськ за адресою:

вул. 12 Грудня, 25, Бердянське міське відділення електромереж,

тел. (253) 4-73-31.

 

 

Як свідчить досвід роботи Інформаційно-консультаційного центру, значна кількість звернень надходить від побутових споживачів. 

 

Скарги споживачів на неправомірні дії персоналу компанії фіксуються окремо, після чого проводяться службові розслідування достовірності викладених в зверненні фактів.

 

Аналіз скарг дозволяє покращити роботу підрозділів компанії та визначити дії щодо усунення конфліктних ситуацій. Працівники Інформаційно-консультаційного центру постійно контролюють структурні підрозділи Товариства з питань висвітлення та оновлення інформації, забезпечення нею споживачів.

 

В Інформаційно-консультаційному центрі ПАТ «Запоріжжяобленерго» кожного понеділка разом із представниками консультаційного центру прийом проводять представники Запорізького територіального представництва НКРЕКП та Запорізької обласної інспекції Держенергонагляду.

 

Також в Інформаційно-консультаційному центрі ПАТ «Запоріжжяобленерго» проводяться засідання Комісії інформаційно-консультаційного центру у складі керівника інформаційно-консультаційного центру, представників Запорізького територіального представництва НКРЕ та Запорізької обласної інспекції Держенергонагляду.

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за березень 2018 року

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за лютий 2018 року

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за січень 2018 року

 

2017 рік:

Результати розгляду за грудень 2017;  Результати розгляду за листопад 2017;  Результати розгляду за жовтень 2017;  Результати розгляду за вересень 2017;  Результати розгляду за липень 2017;  Результати розгляду за червень 2017;  Результати розгляду за травень 2017;  Результати розгляду за квітень 2017;  Результати розгляду за березень 2017;  Результати розгляду за лютий 2017;  Результати розгляду за січень 2017

2016 рік:

Результати розгляду за грудень 2016;  Результати розгляду за жовтень 2016;  Результати розгляду за вересень 2016;  Результати розгляду за серпень 2016;  Результати розгляду за липень 2016;  Результати розгляду за червень 2016; Результати розгляду за травень 2016; Результати розгляду за квітень 2016; Результати розгляду за березень 2016; Результати розгляду за лютий 2016; Результати розгляду за січень 2016

2015 рік:

Результати розгляду за грудень 2015; Результати розгляду за листопад 2015; Результати розгляду за жовтень 2015; Результати розгляду за вересень 2015; Результати розгляду за серпень 2015; Результати розгляду за травень 2015; Результати розгляду за квітень 2015; Результати розгляду за березень 2015; Результати розгляду за лютий 2015; Результати розгляду за січень 2015

Результати розгляду КЦ за 2014 рік (архів)

 

 

Call-центр – інформаційна підтримка споживачів

Завжди на зв'язку

Завжди на зв’язку

 

Чому згасло світло? За яким тарифом платити за електроенергію? Що робити, якщо зламався лічильник?

 

Відповіді на ці та інші питання у галузі енергопостачання Ви можете отримати у Call-центрі ПАТ «Запоріжжяобленерго».

 

Створений у березні 2014 року згідно Постанови НКРЕ «Щодо забезпечення функціонування кол-центрів суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом» від 08.08.2013 №1070, Call-центр ПАТ «Запоріжжяобленерго» покликаний підвищити якість інформаційного обслуговування споживачів електроенергії.

 

Звернувшись до Call-центру ПАТ «Запоріжжяобленерго» за телефоном

(0) 800-504-502,

Ви можете:

  • передати покази лічильника;
  • дізнатися стан Вашого особового рахунку – заборгованість за спожиту електроенергію, дату та суму останнього платежу, тощо;
  • отримати консультацію щодо:
    • діючих тарифів
    • порядку надання пільг та субсидій по оплаті за електроенергію
    • порядку приєднання до мереж компанії
    • прав та обов’язків споживача та енергопостачальника
    • структури та часу роботи компанії
    • графіку особистого прийому її керівництва
    • з інших актуальних питань
  • повідомити про перерви в електропостачанні
  • з’ясувати причини та тривалість відключень
  • подати:
    • інформаційний запит
    • скаргу на неправомірні з Вашої точки зору дії співробітників комапанії
    • пропозиції щодо підвищення якості енергозабезпечення

 

Всі звернення споживачів у разі необхідності передаються до відповідних служб і структурних підрозділів компанії для їх розгляду та вирішення. Згодом ці запити також оброблятимуться аналітичними системами з метою визначення ключових напрямків роботи компанії з покращення обслуговування споживачів електроенергії.

 

Call-центр працює цілодобово, без вихідних. У нічні години (з 20:00 до 08:00) – в режимі самообслуговування. У денний час – з 08:00 до 20:00 – Ви також маєте можливість поспілкуватися із оператором.