Інформаційно-консультаційний центр

 

У м. Запоріжжя ІКЦ розташований за адресою вул. Горького, 73

У м. Запоріжжя ІКЦ розташований за адресою вул. Горького, 73

 

ВАТ «Запоріжжяобленерго» приділяє особливу увагу удосконаленню взаємовідносин зі споживачами електричної енергії та підвищенню їх поінформованості з питань енергозабезпечення.

 

З метою впровадження стандартів якості надання послуг з постачання електричної енергії був створений Інформаційно-консультаційний центр.

 

Кожен з абонентів має можливість звернутися до спеціалістів центру і отримати кваліфіковану консультацію, роз’яснення чи інформацію з питань енергозабезпечення.

 

В Інформаційно-консультаційному центрі проводяться консультації споживачів з питань:

  • Правил користування електричною енергією;
  • Правил користування електричною енергією для населення;
  • Приєднання електроустановок до електричних мереж;
  • Тарифів на електроенергію;
  • Укладання договорів;
  • По інших питаннях щодо електропостачання.

 

В м. Запоріжжя пункт прийому Інформаційно-консультаційного центру розташований за адресою:

вул. Горького, 73,

тел. 225-37-96, 225-37-97, 225-37-98, 225-37-99,

e-mail: a.kolerov@zoe.com.ua.

 

 Увага! Письмові звернення приймаються за адресою:

69035, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14.

 

Графік роботи Інформаційно-консультаційного центру:

понеділок — четвер — 8-00 — 17-00; п’ятниця — 8-00 — 15-45; перерва — 12-00 — 12-45.

 

З метою налагодження постійного зв’язку зі споживачами електроенергії, в Інформаційно-консультаційному центрі в цілодобовому режимі також працює телефонна лінія, зателефонувавши до якої кожен споживач може залишити своє звернення:

 

(061) 225-37-87.

 

Всі звернення обробляються фахівцями ІКЦ.

 

Прийомний пункт Інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Запоріжжяобленерго» діє також в м. Бердянськ за адресою:

вул. 12 Грудня, 25, Бердянське міське відділення електромереж,

тел. (253) 4-73-31.

 

 

Як свідчить досвід роботи Інформаційно-консультаційного центру, значна кількість звернень надходить від побутових споживачів. 

 

Скарги споживачів на неправомірні дії персоналу компанії фіксуються окремо, після чого проводяться службові розслідування достовірності викладених в зверненні фактів.

 

Аналіз скарг дозволяє покращити роботу підрозділів компанії та визначити дії щодо усунення конфліктних ситуацій. Працівники Інформаційно-консультаційного центру постійно контролюють структурні підрозділи Товариства з питань висвітлення та оновлення інформації, забезпечення нею споживачів.

 

В Інформаційно-консультаційному центрі ВАТ «Запоріжжяобленерго» кожного понеділка разом із представниками консультаційного центру прийом проводять представники Запорізького територіального представництва НКРЕ та Запорізької обласної інспекції Держенергонагляду.

 

Також в Інформаційно-консультаційному центрі ВАТ «Запоріжжяобленерго» проводяться засідання Комісії інформаційно-консультаційного центру у складі керівника інформаційно-консультаційного центру, представників Запорізького територіального представництва НКРЕ та Запорізької обласної інспекції Держенергонагляду.

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за грудень 2016

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за жовтень 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за вересень 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за серпень 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за липень 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за червень 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за травень 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за квітень 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за березень 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за лютий 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за січень 2016 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за грудень 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за листопад 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за жовтень 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за вересень 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за серпень 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за травень 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за квітень 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за березень 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за лютий 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за січень 2015 року

 

Результати розгляду звернень громадян комісією ІКЦ за 2014 рік (архів)