Call-центр

Call-центр – інформаційна підтримка споживачів

 

Завжди на зв'язку

Завжди на зв’язку

Чому згасло світло? За яким тарифом платити за електроенергію? Що робити, якщо зламався лічильник?

 

Відповіді на ці та інші питання у галузі енергопостачання Ви можете отримати у Call-центрі ВАТ «Запоріжжяобленерго».

 

Створений у березні 2014 року згідно Постанови НКРЕ «Щодо забезпечення функціонування кол-центрів суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом» від 08.08.2013 №1070, Call-центр ВАТ «Запоріжжяобленерго» покликаний підвищити якість інформаційного обслуговування споживачів електроенергії.

 

Звернувшись до Call-центру ВАТ «Запоріжжяобленерго» за телефоном

(0) 800-504-502,

Ви можете:

  • передати покази лічильника;
  • дізнатися стан Вашого особового рахунку – заборгованість за спожиту електроенергію, дату та суму останнього платежу, тощо;
  • отримати консультацію щодо:
    • діючих тарифів
    • порядку надання пільг та субсидій по оплаті за електроенергію
    • порядку приєднання до мереж компанії
    • прав та обов’язків споживача та енергопостачальника
    • структури та часу роботи компанії
    • графіку особистого прийому її керівництва
    • з інших актуальних питань
  • повідомити про перерви в електропостачанні
  • з’ясувати причини та тривалість відключень
  • подати:
    • інформаційний запит
    • скаргу на неправомірні з Вашої точки зору дії співробітників комапанії
    • пропозиції щодо підвищення якості енергозабезпечення

 

Всі звернення споживачів у разі необхідності передаються до відповідних служб і структурних підрозділів компанії для їх розгляду та вирішення. Згодом ці запити також оброблятимуться аналітичними системами з метою визначення ключових напрямків роботи компанії з покращення обслуговування споживачів електроенергії.

 

Call-центр працює цілодобово, без вихідних. У нічні години (з 20:00 до 08:00) – в режимі самообслуговування. У денний час – з 08:00 до 20:00 – Ви також маєте можливість поспілкуватися із оператором.