Неадекватний споживач скоїв напад на співробітницю ПАТ “Запоріжжяобленерго” на її робочому місці

9 Квітня 2019

Неадекватний споживач скоїв напад на співробітницю Правобережного центру обслуговування споживачів ПАТ “Запоріжжяобленерго” та її колегу із ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” безпосередньо на їх робочому місці.

 

Інцидент стався у пʼятницю, 5 квітня. У другій половині дня до приміщення Правобережного центру обслуговування споживачів увірвався один із абонентів енергокомпанії, який явно перебував у неадекватному емоційному стані.

 

Чоловік голосно кричав та нецензурно висловлювався. Спочатку він накинувся на співробітницю ТОВ “Запоріжжяелектропостачання, вдарив її в обличчя і розбив жінці окуляри, потім завдав удару у живіт працівниці ПАТ “Запоріжжяобленерго”. При цьому обидві жінки під час нападу проводили прийом споживачів. Після цього нападник скрився.

 

Як вдалося зʼясувати, правопорушник був невдоволений виставленою йому до сплати за попередній місяць сумою у рахунку за електроенергію. Проте замість того, аби разом зі спеціалістами Правобережного центру розібратися у цій проблемі, він не вигадав нічого кращого, аніж зігнати своє “обурення” на двох беззахисних жінках.

 

На місце події викликали поліцію, укладено заяву, яка того ж дня була внесена до системи Єдиного обліку. Особу нападника встановлено. За завдання співробітницям енергокомпаній тілесних ушкоджень йому загрожує кримінальна відповідальність.

 

ПАТ “Запоріжжяобленерго” не виключає, що причиною подібної неадекватної реакції споживача на проблему технічного характеру могли стати спекуляції минулого тижня та нездорова істерія, що нагніталася довкола окремих аспектів господарської діяльності енергокомпанії.

 

На жаль, це далеко не єдиний випадок застосування сили стосовно співробітників ПАТ “Запоріжжяобленерго” з боку споживачів. Зокрема, у листопаді минулого року було скоєно напад із застосуванням вогнепальної зброї на рейдову бригаду Вільнянського РЕМ при спробі перевірити прилад обліку електроенергії одного з місцевих мешканців.

 

У звʼязку із цим ПАТ “Запоріжжяобленерго” нагадує: працівники ПАТ “Запоріжжяобленерго”, що діють в межах своїх повноважень, так само, як і всі громадяни України, перебувають під захистом Закону. І будь-яке правопорушення стосовно них буде невідворотно мати передбачені чинним законодавством наслідки.

 

ПАТ “Запоріжжяобленерго” закликає споживачів вирішувати всі питання, що виникають до енергокомпанії в процесі взаємодії, виключно правовим шляхом, не піддаючи небезпеці ані здоровʼя та життя енергетиків, ані власну свободу.

 

ПАТ “Запоріжжяобленерго” також нагадує, що від початку поточного тижня центри обслуговування споживачів у містах Запоріжжя, Бердянськ та Мелітополь працюють на годину довше з понеділка по четвер (з 08:00 до 18:00), на дві години довше у пʼятницю (з 08:00 до 17:45) та без перерви на обід.

 

Раніше ПАТ “Запоріжжяобленерго” розʼяснювало порядок формування рахунків за електроенергію і походження заборгованостей окремих споживачів перед ПАТ “Запоріжжжяобленерго” станом на 01.01.2019