НКРЕКП нагадує: споживачі можуть подати скаргу до компаній-постачальників послуг у сфері електропостачання через мобільний додаток «Енергетика Онлайн»

17 Квітня 2019

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID «Прозора енергетика» розробили та 21.02.2019 презентували мобільний додаток «Енергетика Онлайн».

Відповідно до функцій мобільного додатку «Енергетика Онлайн» для споживачів передбачається можливість подавати скарги до компаній – постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання, у тому числі Оператора системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго».

Скарги споживачів та заяви на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання будуть надходити на офіційні електронні адреси компаній-постачальників послуг та розглядатимуться у строки й відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Мобільний додаток можна завантажити з Google Play та App Store за назвою EnergyOnline, на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group.

 

Завантажити мобільний додаток «Енергетика Онлайн» для Android

Завантажити мобільний додаток «Енергетика Онлайн» для IOS

 

З питань технічної підтримки мобільного додатка та надання своїх зауважень і пропозицій до його роботи необхідно звертатися на електронну адресу: sergey.zorya@gmail.com .