Споживачі ПАТ «Запоріжжяобленерго» можуть передати покази лічильника та дізнатися стан свого рахунку, скориставшись послугою «Особистий кабінет»

27 Листопада 2017

ПАТ «Запоріжжяобленерго» запрошує своїх споживачів скористатися послугами «Особистого кабінету» на офіційному сайті компанії.

На сьогодні в «Особистому кабінеті» можна передати покази електролічильника, отримати інформацію про обсяги спожитої електроенергії, виконані нарахування, здійснені оплати, сформувати рахунок.

Для реєстрації в особистому кабінеті необхідно зайти на стартову сторінку сайту ПАТ «Запоріжжяобленерго» (www.zoe.com.ua) та у верхній її частині обрати розділ Особистий кабінет. Далі слід заповнити форму реєстрації, вказавши логін (реальне чи умовне ім’я), дійсну адресу електронної пошти та пароль, що має складатися мінімум з 6 символів та містити щонайменше одну прописну букву (шрифт латиниця) та не менш як одну цифру (наприклад, 5qwerT), і натиснути кнопку Зареєструватись.

Потім для підтвердження реєстрації необхідно перейти на електронну пошту, адреса якої була вказана під час реєстрації, знайти повідомлення від «Особистого кабінету» сайту (з адреси online@еnеrgysuite.com.ua) та перейти за посиланням, що буде вказано у цьому повідомленні.

Після того, як на екрані з’явиться надпис Ваш Email підтверджено, можна входити до свого особистого кабінету, використовуючи дані, що були вказані під час реєстрації.

На даний момент послугами «Особистого кабінету» можуть скористатися жителі м. Запоріжжя, а також Василівського, Вільнянського, Гуляйпільського, Запорізького, Оріхівського, Приазовського, Приморського та Чернігівського районів.

Протягом 2017-2018 рр. до «Особистого кабінету» планується підключити інші райони та міста Запорізької області, також будуть розширюватися функціональні можливості цього сервісу.

Про активацію нових послуг та/ або розширення території функціонування «Особистого кабінету» буде повідомлено на сайті ПАТ «Запоріжжяобленерго» у розділі Особистий кабінет.