Від початку тижня припинено електропостачання понад 2 тисяч побутових споживачів-боржників

3 Лютого 2022

31 січня ПАТ «Запоріжжяобленерго» розпочало відключення побутових споживачів, що мають заборгованість за спожиту електроенергію. Протягом понеділка-вівторка вже припинено електропостачання 2197 боржників.

 

Відповідні попередження про припинення електропостачання через заборгованість були розіслані заздалегідь – згідно із вимогами законодавства, не менш як за 5 діб до відключення.

 

Майже третина з боржників не стали чекати на відключення та оперативно погасили свої борги. Решта, на жаль, не відреагували на попередження.

 

Хтось вважає, що до нього не дійде черга, інші не хочуть розбиратися, за який саме період утворилася зазначена у попередженні заборгованість, і просто зайняли пасивну позицію. Є й юридично «просунуті» клієнти, впевнені, що їх не відключать, бо термін позовної давності щодо заборгованості перед ПАТ «Запоріжжяобленерго» сплив. І всі вони помиляються.

 

Перше. Те, що вас не прийшли відключати від електропостачання саме 31 січня – як це було зазначено у попередженні, – не означає, що все «обійшлося», – прийдуть обов’язково – у будь-який з наступних днів. Це означає лише, що у вас є додатковий час, аби врегулювати питання погашення заборгованості.

 

Друге. Якщо ви сумніваєтеся щодо наявної у вас заборгованості – її розміру, періоду виникнення тощо, – обов’язково зверніться до електропостачальника, аби з’ясувати це питання. Адже лише ваша незгода із нарахуванням, на жаль, не є підставою, аби виключити вас із списків боржників, що підлягають відключенню.

 

Тож, якщо у попередженні йдеться про заборгованість, що утворилася до кінця грудня 2018 року, звертайтеся до ПАТ «Запоріжжяобленерго», яке на той час здійснювало постачання електроенергії. Звернутися можна до кол-центру за тел. 0-800-304-502 або столів довідок РЕМів (контакти та території обслуговування – за посиланням: Прийом споживачів).

 

Якщо ж ваша заборгованість утворилася після 1 січня 2019 року, для з’ясування питання звертайтеся до вашого електропостачальника (назва та координати зазначені у рахунках за електроенергію, що надходять із 01.01.2019).

 

Третє. Допоки немає ухваленого судом рішення про списання заборгованості за спожиту електроенергію (у тому числі й через завершення терміну позовної давності), вона вважається наявною і є підставою для припинення електропостачання. І відновлено електропостачання буде лише після рішення суду про списання заборгованості.

 

Також нагадуємо, що у разі відключення через заборгованість повторне підключення можливе лише після повного погашення боргу, а також додатково оплати вартості самого повторного підключення.

 

Тож ПАТ «Запоріжжяобленерго» звертається до всіх, хто вже отримав попередження про припинення електропостачання, але й надалі вичікує, – не гайте час, врегулюйте питання заборгованості вже зараз, аби не створювати собі зайвих проблем та фінансових витрат.