ПАТ «Запоріжжяобленерго» відкрило додаткові телефонні лінії для замовників послуг

24 Листопада 2021

За чисельними зверненнями споживачів ПАТ «Запоріжжяобленерго» відкрило додаткові телефонні лінії, за якими мешканці м. Запоріжжя можуть отримати інформацію щодо виконання замовленої ними у компанії послуги.

 

Телефони для побутових споживачів електроенергії

 

Наберіть один із номерів для виходу на АТС ПАТ «Запоріжжяобленерго»:

 

(061) 228-51-00

(067) 613-47-89 (Київстар)

(050) 322-12-39 (Vodafone)

(093) 170-49-09 (Lifecell)

 

та після звукового сигналу наберіть додатковий номер:

 

  • для споживачів Північно-Східного районного відділення ЗМЕМ (Комунарський, Олександрівський та Шевченківський райони) – 53-64 або 53-65;

 

  • для споживачів Центрального районного відділення ЗМЕМ (Вознесенівський і Заводський райони, а також лівобережна частина Дніпровського району) – 53-59;

 

  • для споживачів Правобережного районного відділення ЗМЕМ (Правобережна частина Дніпровського району, Хортицький район, а також о. Хортиця) – 81-99.

 

 

Телефони для юридичних осіб – споживачів електроенергії

 

Наберіть один із номерів для виходу на АТС ПАТ «Запоріжжяобленерго»:

 

(061) 228-51-00

(067) 613-47-89 (Київстар)

(050) 322-12-39 (Vodafone)

(093) 170-49-09 (Lifecell)

 

та після звукового сигналу наберіть додатковий номер:

 

  • отримати рахунок за замовлену платну послугу – 86-79 або 84-88;

 

  • отримати інформацію щодо замовленої послуги із обслуговування (ремонту, заміни, установки тощо) приладу обліку електроенергії – 53-93.