ПАТ «Запоріжжяобленерго» залучає додатковий персонал до обслуговування споживачів електроенергії м. Запоріжжя

7 Квітня 2021

ПАТ «Запоріжжяобленерго» залучає до роботи в центрах обслуговування споживачів електричної енергії м. Запоріжжя додатковий персонал зі штату енергокомпанії.

 

Таке рішення компанія ухвалила з огляду на чисельні звернення своїх клієнтів, незадоволених форматом роботи абонентських служб. У зв`язку із карантинними обмеженнями та складною епідеміологічною ситуацією наразі доступ сторонніх осіб до адміністративних будівель «Запоріжжяобленерго» – у тому числі до приміщень центрів обслуговування – обмежений. Найбільше скарг на подібний режим роботи надходить від мешканців м. Запоріжжя.

 

ПАТ «Запоріжжяобленерго» розуміє усі пов`язані із таким форматом спілкування незручності, втім він повністю відповідає нормам Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)»: «власником підприємства, установи, організації або уповноваженим органом може змінюватися режим роботи органів, закладів, підприємств, установ, організацій, зокрема щодо прийому та обслуговування фізичних та юридичних осіб» (п.2.2 Прикінцевих положень).

 

Цей вимушений крок має на меті, передусім, вберегти клієнтів компанії від небезпеки зараження коронавірусом. Епідеміологічна ситуація залишається складною – як в Запоріжжі, так і в Товаристві зокрема, постійно виявляють нових хворих на COVID-19, у тому числі й у Запорізьких електромережах. При цьому до абонентських служб по Запоріжжю щодня звертаються сотні людей, тож якщо допустити їх контакт у закритому приміщенні як із співробітниками компанії, так і один із одним, ризик інфікування стає майже 100%-вим.

 

Наразі спілкування відвідувачів із фахівцями центрів обслуговування ПАТ «Запоріжжяобленерго» здійснюється через встановлений на вході до будівлі телефон, поруч із яким в обов`язковому порядку розташований антисептичний засіб, аби споживач мав змогу дезінфікувати телефонний апарат, перш ніж ним користуватися.

 

Відмовитися від такого формату роботу ПАТ «Запоріжжяобленерго» наразі не може – особливо якщо взяти до уваги ухвалене наприкінці минулого тижня міською комісією з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій рішення про посилення із 3 квітня у Запоріжжі карантинних обмежень. Втім компанія робить усе можливе, аби зменшити пов`язані із цим форматом незручності. Зокрема, від сьогодні Запорізькі міські електромережі залучають додатковий персонал до роботи у центрах обслуговування споживачів електроенергії, аби скоротити для їх відвідувачів час очікування прийому.

 

ПАТ «Запоріжжяобленерго» перепрошує у запоріжців та жителів області за незручності, пов`язані із дистанційним форматом обслуговування, та просить поставитися до цих обмежень із розумінням, адже їхня головна мета – вберегти від інфікування персонал та клієнтів компанії та запобігти розповсюдженню COVID-19 на території Запоріжжя та усього регіону.