ПАТ «Запоріжжяобленерго» застерігає: в курортних районах орудують шахраї

13 Липня 2017

За інформацією, що надійшла до служби фінансово-економічної безпеки ПАТ «Запоріжжяобленерго», в курортних районах Запорізької області з’явилися шахраї, які представляються співробітниками енергокомпанії.

Як повідомив директор з фінансово-економічної безпеки ПАТ «Запоріжжяобленерго» Олексій ПАШИН, під виглядом контролерів компанії невідомі особи здійснюють перевірку електроустановок юридичних споживачів і вимагають від підприємців гроші за нібито виявлені під час перевірки порушення.

У службі фінансово-економічної безпеки ПАТ «Запоріжжяобленерго» вже зареєстровано кілька звернень з цього приводу від споживачів Бердянська та Приморська, також інформація про окремі випадки шахрайства та спроби здирництва з боку невідомих осіб, що представляються співробітниками енергокомпанії, з’явилася у низці ЗМІ. Втім не виключено, що подібних «перевірок» було значно більше.

— У зв’язку з цим хотілося б нагадати нашим споживачам, що згідно з Правилами користування електроенергією представник енергопостачальної компанії, перш ніж проводити будь-який огляд електроустановок, зобов’язаний пред’явити службове посвідчення, — пояснив Олексій ПАШИН. – У разі відсутності службового посвідчення, споживач має повне право відмовити у доступі до електроустановки.

Втім, оскільки зловмисники можуть використовувати підроблені посвідчення співробітників ПАТ «Запоріжжяобленерго», варто звертати увагу на ще один важливий момент – контролер енергокомпанії за фактом перевірки електроустановки обов’язково складає акт, в якому стисло описуються її основні характеристики, виявлені порушення і т.д., з яким контролер зобов’язаний ознайомити споживача.

— Якщо під час перевірки електроустановки наші фахівці виявляють ті або інші порушення, збитки, завдані ними компанії, обчислюються на підставі цього акту, за встановленою НКРЕКП методикою, та сплачуються споживачем за рахунком, який йому виставляє енергокомпанія. Жодних повноважень вимагати гроші «на місці» представники ПАТ «Запоріжжяобленерго» не мають, за такою схемою діють шахраї, — наголосив Олексій ПАШИН.

 

 

За його словами, оскільки зафіксовані випадки шахрайства завдають шкоди репутації компанії, ПАТ «Запоріжжяобленерго» звертається до правоохоронних органів із проханням провести їх ретельне розслідування.

— Шановні споживачі! Якщо Ваші електроустановки намагаються оглянути невідомі особи чи має місце спроба здирництва з боку осіб, що представляються працівниками ПАТ «Запоріжжяобленерго», повідомляйте про такі факти на телефон гарячої лінії служби фінансово-економічної безпеки ПАТ «Запоріжжяобленерго» 225-38-43. Будьте пильними, пам’ятайте свої права і не потрапляйте у пастки любителів легкої наживи, — застеріг директор з фінансово-економічної безпеки ПАТ «Запоріжжяобленерго».

Довідка: Телефон служби фінансово-економічної безпеки

225-38-43

працює цілодобово: в робочий час – у форматі особистого спілкування, в неробочі години і дні – у форматі автовідповідача.