ПАТ «Запоріжжяобленерго» розʼяснює порядок формування рахунків за електроенергію

4 Квітня 2019

Шановні споживачі!

Згідно з Законом України “Про ринок електричної енергії” з 01.01.2019 функція постачання електроенергії населенню перейшла від ПАТ “Запоріжжяобленерго” до Постачальника універсальної послуги на території Запорізької області ТОВ “Запоріжжяелектропостачання”.

Покази приладів обліку електроенергії й надалі фіксує ПАТ “Запоріжжяобленерго”. Потім бази даних із цими показами передаються до ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” для інтегрування до програмного комплексу та подальшого формування рахунків.

У звʼязку із нестачею персоналу, що здіснює знімання показів приладів обліку, ПАТ “Запоріжжяобленерго” просить споживачів самостійно передавати покази своїх приладів обліку одним зі зручних способів:

• Через офіційний сайт енергокомпанії (www.zoe.com.ua), в розділі НАСЕЛЕННЮ на сторінці ПЕРЕДАТИ ПОКАЗИ;

• Через ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ на сайті ПАТ “Запоріжжяобленерго”;

• Зателефонувати до контакт-центру ПАТ “Запоріжжяобленерго”, тел. 0-800-504-502

Відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2019 №311, покази передаються з 1 по 4 число місяця, наступного за розрахунковим (наприклад, покази за квітень необхідно передати з 1 по 4 травня).

В іншому випадку Ваші покази не будуть відображені у рахунку за спожиту електроенергію та будуть враховані при нарахуванні лише за наступний місяць. У випадку відсутності показів приладу обліку споживача рахунок формується згідно середньодобового споживання попередніх періодів, внаслідок чого обсяги споживання, вказані у рахунку, не відповідатимуть фактичному споживанню електроенергії за розрахунковий місяць.

До уваги споживачів!

Якщо Ви не згодні із виставленим Вам рахунком, Ви можете самостійно розрахувати суму до сплати. Для цього необхідно помножити обсяг електроенергії, спожитий Вами за місяць, на тариф (для населення), який, згідно з Постановою НКРЕКП №220 від 26.02.2015, становить:

• За обсяг, спожитий до 100 кВт/годин на місяць — 0,9 грн. (з ПДВ);

• За обсяг понад 100 кВт/годин на місяць — 1,68 грн. (з ПДВ).

Вам також необхідно передати правильні покази Вашого приладу обліку станом на перше число наступного місяця. На підставі переданих Вами показів при формування рахунку за наступний місяць буде проведений перерахунок суми до сплати, з урахуванням оплат, здійснених раніше.

До уваги споживачів, що є отримувачами субсидій!

Якщо самостійно розрахована Вами сума до сплати менш8а за вказану у рахунку, аби уникнути утворення заборгованості, через яку субсидія може бути скасована, ПАТ “Запоріжжяобленерго” рекомендує звернутися для звірки до центру обслуговування споживачів району електромереж, який здіснює Ваше енергозабезпечення.

Адреси центрів обслуговування споживачів м. Запоріжжя:

 

Східне районне відділення (обслуговує жителів Космічного та Південного м-нів, Шевченківського р-ну (від вул. Магістральної до М’ясокомбінату), Олександрівського р-ну м. Запоріжжя (від вул. Поштової до залізничного вокзалу «Запоріжжя-1»): вул. Поштова, 73

 

Північне районне відділення (обслуговує жителів Шевченківського та Олександрівського р-нів м. Запоріжжя (від вул. Поштова до вул. Гагаріна): вул. Поштова, 73

 

Центральне районне відділення (обслуговує жителів м. Запоріжжя від вул. Гагаріна до Запорізького річкового порту, Заводського р-ну): вул. Волгоградська, 25

 

Правобережне районне відділення (обслуговує жителів Бородинського та Осипенківського м-нів, Верхньої Хортиці, Хортицького р-ну м. Запоріжжя): вул. Каховська, 26.

 

ПАТ “Запоріжжяобленерго” та ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” роблять усе можливе, аби усунути наявні проблеми та забезпечити своїм споживачам якісний сервіс.