Протягом тижня чат-боти ПАТ «Запоріжжяобленерго» «прийняли» 1700 показів електролічильників

5 Червня 2020

Електронні клієнтські сервіси доводять свою затребуваність – лише протягом останнього тижня послугами чат-ботів ПАТ «Запоріжжяобленерго» для передачі показів приладів обліку електроенергії Chatbotzoe у Facebook Messenger та OblenergoZpBot у системі обміну повідомленнями Telegram — скористалися 1696 абонентів.

 

Слід зазначити, що передача показів приладів обліку за допомогою чат-ботів є не лише зручною, але й максимально надійною – адже дані, які вносить споживач, надходять безпосередньо до білінгової системи, а отже – виключається можливість помилки при фіксації цих показів з боку операторів ПАТ «Запоріжжяобленерго». До того ж, проглянувши історію обміну повідомленнями, абонент може перевірити, які покази він передавав у попередні періоди.

 

Ті, хто ще не встиг оцінити зручність такого сервісу, можуть знайти ці чат-боти за активними посиланнями, розміщеними у нижній (сірій) частині стартової сторінки сайту ПАТ «Запоріжжяобленерго», або ж перейти за посиланнями:

 

чи

 

Популярністю серед споживачів електроенергії користується і автоматизована лінія прийому показів за допомогою IVR-меню (інтерактивного голосового меню). Лише протягом останнього тижня – з 28 травня по 3 червня – на цю лінію надійшло близько 38,5 тисяч показів приладів обліку електроенергії.