Розʼяснення ПАТ «Запоріжжяобленерго» щодо повідомлень про заборгованість

5 Квітня 2019

Шановні споживачі!

Згідно із Законом України “Про ринок електричної енергії” з 01.01.2019 року функція постачання електроенергії населенню перейшла від ПАТ “Запоріжжяобленерго” до Постачальника універсальної послуги на території Запорізької області ТОВ “Запоріжжяелектропостачання”.

У звʼязку із цим ПАТ “Запоріжжяобленерго” провадить роботу щодо стягнення зі споживачів електроенергії дебіторської заборгованості, що утворилася на кінець 2018 року. Саме про цю заборгованість йдеться у повідомленнях, які ПАТ “Запоріжжяобленерго” розіслало частині побутових споживачів протягом лютого-березня.

 

Як могла утворитися ця заборгованість:

 

1. Споживач не заплатив за електроенергію, спожиту у той чи інший розрахунковий період, або ж помилково заплатив неправильну суму.

 

2. Споживач оплачував електроенергію не за рахунками ПАТ “Запоріжжяобленерго”, а виходячи з власних калькуляцій. При цьому або під час розрахунків сталася математична помилка, або ж були використані некоректні дані — наприклад, взятий тариф без урахування ПДВ.

 

3. Споживач не передавав покази приладу обліку електроенергії, і рахунки, які йому виставляло ПАТ “Запоріжжяобленерго”, формувалися на підставі середньодобового споживання попередніх періодів. Проведене пізніше контрольне знімання показів приладу обліку виявило, що реально спожитий обсяг електроенергії вищий, ніж розрахований на підставі середньодобового споживання попередніх періодів. Відповідно був проведений перерахунок з метою оплати цих недооблікованих кВт/годин.

 

4. Споживач не передавав покази приладу обліку електроенергії, при цьому здійснював оплату, виходячи з реальних обсягів спожитої електроенергії. Якщо його реальне споживання було нижчим за обсяги середньодобового споживання попередніх періодів, на підставі яких формувалися рахунки за електроенергію, то виставлена у них сума до сплати буде вищою за вартість фактично спожитої електроенергії. В даному випадку фактичної заборгованості у споживача немає, вона є наслідком розбіжності даних щодо реальних обсягів споживання та середньодобових, якими була вимушена оперувати компанія при формуванні рахунків.

 

5. Споживач здійснив оплату після дати формування повідомлення про заборгованість.

 

6. Споживач помилково перерахував кошти за електроенергію, яку йому поставило ПАТ “Запоріжжяобленерго” (до 31.12.2018 включно), на рахунки ТОВ “Запоріжжяелектропостачання”.

 

До уваги споживачів!

 

Якщо Ви отримали повідомлення про заборгованість перед ПАТ “Запоріжжяобленерго” та, вивчивши Вашу історію оплат і покази лічильника, дійшли висновку, що заборгованості у Вас немає, або ж її сума не співпадає із зазначеною у повідомленні, Ви можете звернутися для звірки до центру обслуговування споживачів того району електромереж ПАТ “Запоріжжяобленерго”, який здіснює Ваше енергозабезпечення.

 

Адреси центрів обслуговування споживачів м. Запоріжжя:

Східне районне відділення (обслуговує жителів Космічного та Південного м-нів, Шевченківського р-ну (від вул. Магістральної до М’ясокомбінату), Олександрівського р-ну м. Запоріжжя (від вул. Поштової до залізничного вокзалу «Запоріжжя-1»): вул. Поштова, 73

Північне районне відділення (обслуговує жителів Шевченківського та Олександрівського р-нів м. Запоріжжя (від вул. Поштова до вул. Гагаріна): вул. Поштова, 73

Центральне районне відділення (обслуговує жителів м. Запоріжжя від вул. Гагаріна до Запорізького річкового порту, Заводського р-ну): вул. Волгоградська, 25

Правобережне районне відділення (обслуговує жителів Бородинського та Осипенківського м-нів, Верхньої Хортиці, Хортицького р-ну м. Запоріжжя): вул. Каховська, 26.