У зв’язку зі змінами у законодавстві в галузі електроенергетики ПАТ «Запоріжжяобленерго» оновлює базу даних побутових споживачів електроенергії

27 Червня 2022

На виконання вимог законодавства у галузі електроенергії ПАТ «Запоріжжяобленерго» проводить збір та/ або уточнення інформації щодо окремих даних споживачів електроенергії. У зв’язку із цим у соцмережах почали ширитися чутки та «страшилки». Тож, аби заспокоїти наших клієнтів, спробуємо відповісти на найбільш поширені питання.

 

  1. Чому і навіщо це робиться?

 

14.06.2022 Національна комісія, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), ухвалила Постанову №604, згідно з якою всі оператори системи розподілу (на території Запорізької області ці функції покладені на ПАТ «Запоріжжяобленерго») до 15.08.2022 зобов’язані завантажити до центральної інформаційно-комунікаційної платформи Датахаб дані щодо ідентифікації за точками комерційного обліку електроенергії за укладеними станом на 01.07.2022 договорами про надання послуг з розподілу електроенергії, зокрема:

 

  • адресу місце розташування точки комерційного обліку (лічильника електроенергії);

 

  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;

 

  • серія та номер паспорта, громадянство особи, яка підписала договір.

 

  1. Яким чином та яку саме інформацію наразі збирає ПАТ «Запоріжжяобленерго»?

 

З метою захисту даних споживачів електроенергії та з урахуванням особливостей воєнного часу у телефонному режимі збирається ТІЛЬКИ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ІПН (індивідуального податкового номера). Оскільки по частині територій персонал «Запоріжжяобленерго» працює у дистанційному режимі, дзвінки можуть надходити з особистих телефонів працівників.

 

Уточнення інформації щодо паспортних даних та адреси у разі потреби виконуватиме контролер під час контрольного зйому показів електролічильника. Нагадуємо, що працівник ПАТ «Запоріжжяобленерго» під час виконання ним службових обов’язків має при собі службове посвідчення та зобов’язаний його пред’явити споживачеві.

 

УВАГА! Жодних інших даних – місце роботи, склад сім’ї, інформація про родичів, сусідів тощо – ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» НЕ ЗБИРАЄ!!!

 

  1. Що робити, якщо споживач не впевнений, чи безпечно надавати таку інформацію телефоном або особисто контролеру?

 

Якщо у вас є сумніви чи побоювання, ви, передусім, можете зателефонувати до кол-центру ПАТ «Запоріжжяобленерго» за номером

 

0-800-304-502

 

та уточнити, чи працює у компанії той або інший фахівець, що звернувся до вас із запитом.

 

Ви також можете надати дані щодо свого ІПН до кол-центру за вищевказаним номером або ж на електронну скриньку ПАТ «Запоріжжяобленерго» для офіційного листування зі споживачами електроенергії IKC@zoe.com.ua.