Через помилку під час передачі показів мешканка Запоріжжя отримала завищений рахунок за електроенергію

25 Листопада 2019

«Мешканка Запоріжжя отримала від Обленерго нереальний рахунок» — таку публікацію розмістило днями одне із запорізьких інтернет-видань.

 

У статті йшлося, зокрема:

 

«Відповідно до розрахунку постачальника електроенергії, жінка у жовтні спожила понад 4 тисячі кіловат електрики. За це їй нарахували 6 763,44 гривні із ПДВ…

 

…«Щаслива власниця» рахунку Наталя розказала…, що регулярно сплачує рахунки за світло, і минулого місяця ніяк не могла «намотати» 4175 кВт».

 

За фактами, викладеними у публікації, в ПАТ «Запоріжжяобленерго» була проведена перевірка, яка виявила, що некоректні покази, на підставі яких був сформований «нереальний» рахунок, передав через офіційний сайт енергокомпанії сам споживач.

 

04.11.2019 за даним особовим рахунком через сайт були внесені покази 1113кВт, на підставі яких і був сформований згадуваний у публікації рахунок за спожиту електроенергію.

 

Споживачеві, який опинився у подібній ситуації, не обов’язково звертатися до енергокомпанії для перерахунку – досить сплатити за жовтень суму, що відповідає його реальному споживанню, та за підсумками листопада передати коректні покази, на підставі яких автоматично буде проведений перерахунок.

 

ПАТ «Запоріжжяобленерго» нагадує, що із питаннями, пов’язаними із коректністю показів, відображених у рахунку, споживачі електроенергії можуть звертатися до кол-центру за тел. 0-800-504-502 або до Центрів обслуговування споживачів (більш детальна інформація – на сайті ПАТ «Запоріжжяобленерго»).

 

ПАТ «Запоріжжяобленерго» також закликає споживачів з метою уникнення подібних непорозумінь бути уважними під час передачі показів приладів обліку електроенергії.